A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.
Az 5 napból sajnos több hét lett, többszöri próbálkozás sem hozott eredményt, a vevőszolgálaton folyton azt a tájékoztatást adták Ügyfelünknek, hogy nem lehet előre kiszámítani, hogy milyen időpontra készül el a javítás. Ügyfelünk mindezt megelégelte, ezért felkeresett minket. A vállalkozásnak peren kívül küldött felszólító levélben másik kellékszavatossági jogot érvényesítve a termék kicserélését követeltük.
A felszólító levél eredményt szült, Ügyfelünk karácsonyi ajándékként így már a kicserélt smart tv-vel örvendeztetheti meg a családját.