Ön itt áll:

Napelem csere

Fogyasztóvédelem

Ügyfelünk nyaralásából hazatérve szembesült vele, hogy ingatlanjának tetején elhelyezett napelemek közül kettőnek az üvegezése megrepedt.

Ügyfelünk rendelkezik a napelemekre is kiterjedő lakásbiztosítással, melynek alapján a biztosítónak álláspontunk szerint fennállt szolgáltatási kötelezettsége. A biztosító által megbízott kárszakértő is arra a megállapításra jutott a helyszíni szemle során, hogy biztosítási esemény történt, s a biztosító szolgáltatási kötelezettsége fennáll.

Ennek ellenére Ügyfelünk igényét elutasította a biztosító arra való hivatkozással, hogy jelen ügyben nem következett be biztosítási esemény. A lakásbiztosítás Általános és Különös Biztosítási Feltételeinek átvizsgálása után megállapítottuk, hogy a napelemek cseréjének költségeit a szerződés rendelkezései alapján kötelessége viselni a biztosítónak. Ezt az álláspontunkat ki is fejtettük, és levelünk hatására a biztosító kifizette a napelemek cseréjének nettó költségét. Még azt is vállalta, hogy az Áfa összegét is megtéríti abban az esetben, hogyha Ügyfelünk számlával igazolja a csere költségét.

Kapcsolódó esettanulmányok

Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Hibás teljesítés esete

Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Internetes vásárlás

Ügyfelünk egy internetes webáruházban vásárolt nagy értékű ipari fűnyírót. A fűnyírót személyesen vette át az internetes webáruház telephelyén. Az értékesítő vállalkozás szakmunkatársai végezték az...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Közlekedés
Motorhiba az újonnan vásárolt autóban

Ügyfelünk használtautó kereskedésben vásárolt egy gépjárművet. Az adásvételi szerződés megkötését megelőzően az autót megtekintette, kipróbálta, kifogástalannak vélte. Majd 3 hét elteltével az autó...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Hibás teljesítés esete

Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Internetes vásárlás

Ügyfelünk egy internetes webáruházban vásárolt nagy értékű ipari fűnyírót. A fűnyírót személyesen vette át az internetes webáruház telephelyén. Az értékesítő vállalkozás szakmunkatársai végezték az...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Közlekedés
Motorhiba az újonnan vásárolt autóban

Ügyfelünk használtautó kereskedésben vásárolt egy gépjárművet. Az adásvételi szerződés megkötését megelőzően az autót megtekintette, kipróbálta, kifogástalannak vélte. Majd 3 hét elteltével az autó...

Elolvasom

Kérdése vagy jogi problémája van?

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kérdésem van
Meglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.