Jogi segítsége kérésével kapcsolatos kérdések
Hogyan tudom bejelenteni jogi segítség kérésemet / szolgáltatási igény bejelentésemet?
Amennyiben jogi segítségre van szüksége, szolgáltatási igény bejelentését, kérdéseit az Ügyfélportálon a Jogi segítség kérése menüpontban, vagy a Jogi segítséget kérek képre kattintva tudja eljuttatni Jogi osztályunk részére, akik ezt követően felveszik Önnel a kapcsolatot.
A szolgáltatási igény bejelentéséhez kérjük adja meg pontosan az ügy leírását, a felmerült kérdéseit, valamint csatolja az ügyhöz kapcsolódó, rendelkezésre álló dokumentumokat.
Mit tegyek, ha 500 karakter nem elég a problémám leírására?
A bejelentése mellé fel tud tölteni egyéb dokumentumot, melyben részletesen le tudja írni a problémát, és ha vannak az ügyhöz kapcsolódó további dokumentumok, igazolások, azokat is be tudja csatolni.
A támogatott fájlkiterjesztések: pdf, doc, docx, jpg, jpeg, bmp, xls, xlsx.
Amennyiben inkább e-mailben tenné meg kiegészítését, a további információkat a szolgaltatas@legitimo.hu e-mail címre is megküldheti. Kérjük, hogy ebben az esetben hivatkozzon a jogi segítség kérés beküldését követő e-mail-ben kapott bejelentés azonosítóra.
Több fotót készítettem, de nem engedi csatolni a rendszer, mit tegyek?
Valószínűleg a fotók azonos néven készülnek el a mobiltelefonján, ezért nem tudja csatolni azokat. Ilyenkor kérjük, hogy készítse el a fotókat külön a mobiltelefon kamerájával, ilyenkor egyedi nevet kap a fotó, ezeket már tudja csatolni.
Kérdése vagy jogi problémája van?
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.
Kérdésem vanMeglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.