Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések
Mit jelent az online ügyfélszolgálat használatára vonatkozó nyilatkozat?
Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával tudja használni az Ügyfélportált, ahol a szerződésének adatait láthatja, adatváltozás és szolgáltatási igény (jogi segítség kérés) bejelentést tud kérni, valamint feltöltésre kerülnek a Társaságunk által kiküldött dokumentumok is az Ön Ügyfélportál fiókjába.
Mit jelent az elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozat?
Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával a Társaságunk által küldött dokumentumokat, leveleket elektronikusan, környezetbarát módon kapja meg az Ügyfélportál fiókjába feltöltve. Új dokumentum kihelyezéséről e-mail értesítést küldünk Önnek.
Még nem rendelkezem nyilatkozattal, hol tudom ezt megtenni?
A nyilatkozat megtételéhez mire van szükség?
A nyilatkozat megtételéhez a Kötvényszámom, E-mail címem, Telefonszámom mezőket a szerződésében szereplő adatokkal szükséges kitöltenie.
A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.
Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.
Ezt követően kattintson a Beküldöm gombra.
A felugró ablakban ellenőrizze a megadott adatokat. További tájékoztató üzenet jelenik meg, ha nem fogadta el valamelyik nyilatkozatot. Amennyiben elírást talál a megadott adatoknál, vagy van olyan nyilatkozat, amit még szeretne elfogadni, kattintson a Módosítom gombra és módosítsa a hibás adatokat.
Amennyiben minden mező helyesen van kitöltve, kattintson a Megerősítem gombra.
Ezt követően megjelenik egy felugró ablak, amely tájékoztatja az adatok helyességéről. Amennyiben a megadott adatok helyesek, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy megerősítő linket tartalmazó üzenetet.
A nyilatkozattétel megerősítéséhez kattintson az e-mailben található linkre. Egy új lapon megnyílik a megerősítő oldal, itt a megerősítéshez kattintson a Rendben gombra. A link érvényességi ideje 72 óra, amennyiben ez letelt, a nyilatkozattételt elölről kell kezdeni.
Ezt követően megnyílik a regisztrációs oldal, ahol regisztrálhat az Ügyfélportálra, amennyiben még nem regisztrálta e-mail címét.
Nem emlékszem, hogy tettem-e online ügyfélszolgálatra vonatkozó nyilatkozatot, mit tegyek?
Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy használni szeretne online ügyfélszolgálati felületünket, az Ügyfélportált. Ezt akkor is megteheti, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.
Az alábbi linken tudja megtenni az Online Ügyfélszolgálat használatához a nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal
Nem emlékszem, hogy tettem-e elektronikus kommunikációhoz nyilatkozatot, mit tegyek?
Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy elektronikus levelezést szeretne folytatni Társaságunkkal, akkor is megteheti nyilatkozatát, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.
Az alábbi linken tudja megtenni elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal
Hogyan tudom megadni nyilatkozatomat, ha nem adtam meg a szerződésemhez az e-mail címemet és/vagy mobiltelefonszámomat?
Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.
Hogyan tudok nyilatkozatot tenni, ha megváltozott az e-mail címem vagy mobiltelefonszámom?
Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.
Miért nem tudom bepipálni az elfogadni kívánt nyilatkozatot?
A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.
Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.
Miért nem aktív a felugró ablakban a Megerősítem gomb?
Ön nem fogadta még el az összes szükséges nyilatkozatot, melyek az Ügyfélportál használatához elengedhetetlenek (Online Ügyfélszolgálat Általános Szerződési Feltételek, Adatkezelési tájékoztató). A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.
A Beküldöm gombra kattintva nem történik semmi, miért lehet?
Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott adatait helyesen írta a be, mert valószínűleg formai hibát érzékelt a rendszer, és piros hibaüzenettel mutatja, hogy mely mező értékét nem találja megfelelőnek.
Milyen formátumban kell megadnom a telefonszámomat?
Az országhívóval kezdődően adja meg kérjük mobiltelefonszámát, melyet a szerződéséhez korábban megadott. (Pl. 36301234567) Külföldi mobiltelefonszám esetén is az országhívóval kezdődően kérjük a telefonszám beírását.)
Jól adtam meg az e-mail címemet, mégis a mező alatt megjelent egy piros hibaüzenet, hogy ellenőrizzem azt. Miért lehet?
Kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e az e-mail címe elé vagy utána egy szóköz esetleg, ami miatt Ön úgy láthatja, hogy megfelelő az e-mail cím, de mégis hibásnak érzékeli a rendszer.
Hol találom a kötvényszámomat?
A kötvényszámát a Jogvédelmi biztosítási kötvényének tetején, illetve az esedékes biztosítási díjhoz kapcsolódóan megküldött elszámolási bizonylaton is megtalálja.
A nyilatkozattétel végén miért kaptam azt az üzenetet, hogy ellenőrizzem a megadott adatokat, vagy adatváltozásomat jelentsem be az Ügyfélszolgálaton?
Kérdése vagy jogi problémája van?
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.
Kérdésem vanMeglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.