Regisztrációval kapcsolatos kérdések
Ki tud regisztrálni az Ügyfélportálra?
A regisztrációnak az alábbi feltételei vannak:
- Önnek Társaságunkkal élő jogvédelmi biztosítási szerződése van, vagy szerződése 1 éven belül szűnt meg, valamint
- Ön már rendelkezik az Online Ügyfélszolgálat használatához érvényes nyilatkozattal, továbbá
- szerződéséhez korábban megadta érvényes e-mail címet és mobiltelefonszámát.
Amennyiben még nem tett Online Ügyfélszolgálat használatához nyilatkozatot, az alábbi linken tudja ezt megtenni: Nyilatkozattételi oldal
Amennyiben korábban még nem adta meg e-mail címét vagy mobiltelefonszámát a szerződés(ei)hez, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését.
Korábban használtam a régi ügyfélszolgálati felületet, ebben az esetben is kell regisztrálnom?
Igen, a régi ügyfélszolgálati rendszer lekapcsolásra került, helyére a bővebb funkciókkal ellátott Ügyfélportál lépett, azonban a rendszer használatához újra szükséges regisztrálnia. A továbbiakban a felhasználóneve az Ön által megadott elsődleges e-mail címe lesz.
Még nem rendelkezem Online Ügyfélszolgálat használatához nyilatkozattal, hogyan tudom ezt pótolni?
Amennyiben még nem tett Online Ügyfélszolgálat használatához nyilatkozatot, az alábbi linken tudja ezt megtenni: Nyilatkozattételi oldal
Hogyan tudok regisztrálni, ha nem adtam meg a szerződésemhez az e-mail címemet és/vagy mobiltelefonszámomat?
Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.
Hogyan tudok regisztrálni, ha megváltozott az e-mail címem vagy mobiltelefonszámom?
Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.
Hogyan tudok regisztrálni az Ügyfélportálra?
Az Ügyfélportál első használata előtt szükséges a fiókját regisztrálnia, melyet az alábbi linken ér el: Regisztrációs oldal
Regisztrálni a szerződéséhez nyilvántartott elsődleges e-mail címével tud, ez lesz az Ön felhasználóneve az Ügyfélportálon.
Hogyan történik a regisztráció?
A regisztráció az alábbi lépésekből áll:
- lépés: E-mail címének megadása (ez lesz az Ön felhasználóneve az Ügyfélportálon), majd kattintson a Kérem a kódot gombra.
- lépés: Ezt követően SMS üzenetben megküldjük Önnek a regisztrációhoz szükséges ideiglenes kódot. (Egy értesítő képernyő, felugró üzenet jelenik meg, melyben a mobiltelefonszámának utolsó 3 karakterét megjelenítjük, melyre az SMS üzenet kiküldésre került.)
- lépés: Az SMS-ben érkezett kódot kérjük adja meg a Kapott kód mezőben. (A kód 5 percig érvényes!)
- lépés: Állítsa be az Ügyfélportál használatához az Ön egyedi jelszavát. (A jelszónak minimum nyolc karakter hosszúnak kell lennie, tartalmaznia kell legalább egy kisbetűt, egy nagybetűt, egy számot és egy speciális karaktert, pl. %,!,+,£. A jelszót kétszer kell beírnia.
- lépés: Kattintson a Regisztrálás gombra.
Ugyanazt az e-mail címet megadhatom több Ügyfélportál regisztrációhoz is?
Nem. Egy e-mail cím csak egy Ügyfélportál regisztráció során adható meg, mivel egyben ez az Ön felhasználóneve is.
Ha már regisztrált Ügyfelünk, minden olyan szerződésének adatait megtekintheti, amelyekhez Ön Ügyfélként az adott e-mail címet adta meg elsődleges e-mail címként.
Amennyiben Ön több ügyfélszámmal rendelkezik Társaságunknál (pl. magánszemélyként, egyéni vállalkozóként, céges ügyfélként is Szerződőnk), és mindhez ugyanazt az e-mail címet adta meg, akkor az Ügyfélportálra történő bejelentkezéskor tudja kiválasztani, mely Ügyfélként kíván belépni, melyik fiókot kívánja megtekinteni, és csak a kiválasztott fiókhoz tartozó szerződéseket fogja látni. Másik Ügyfél kiválasztásához ismét be kell jelentkeznie.
Ha e-mail címéhez tartozó fiókjában mégsem látja valamennyi szerződését, akkor kérjük, hogy az admin@legitimo.hu e-mail címre írja meg ezt nekünk, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a 2-es, majd 1-es menüpontokat választva).
Nem kaptam meg a regisztráció során SMS-ben a szükséges kódot, mit tegyek?
Amennyiben a regisztráció során az értesítő képernyőn (felugró üzenetben) az Ön mobiltelefonszámának utolsó 3 számjegye megegyezik mobiltelefonszámának utolsó 3 számjegyével, kérjük, hogy frissítse be Regisztrációs oldalunkat, és ismételje meg regisztrációját. Az SMS üzenet pár percen belül meg kell érkezzen Önhöz. Ha továbbra sem érkezett meg SMS üzenetünk a kóddal, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 6-os menüpontot választva).
Ha a regisztráció során az értesítő képernyőn (felugró üzenetben) nem egyezik a mobiltelefonszámának utolsó 3 számjegye a megjelent számjegyekkel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését.
Milyen jelszót kell megadnom?
A regisztráció végén tudja megadni azt a jelszót, amivel az Ügyfélportálra a jövőben be szeretne jelentkezni.
A jelszavának az alábbiaknak kell megfelelnie: minimum nyolc karakter hosszú, tartalmaznia kell legalább egy kisbetűt, egy nagybetűt, egy számot és egy speciális karaktert (pl. %,!,+,£).
Elfelejtettem a felhasználónevem, mit tegyek?
Felhasználónevéhez a Társaságunknál megadott elsődleges e-mail címét kell megadni.
Amennyiben nem emlékszik, hogy milyen e-mail címet adott meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva).
„Regisztrációs hiba!” hibaüzenetet kaptam a regisztráció során, miért lehet?
A hibaüzenetnek több oka is lehet:
a) Korábban már regisztrált a megadott e-mail címmel: ebben az esetben értesítést küldünk Önnek a megadott e-mail címre. Kérjük, jelentkezzen be az Ügyfélportálra az alábbi linken: Bejelentkező oldal
(Amennyiben nem emlékszik a jelszavára, kérjük, kattintson a Bejelentkező oldalon az Elfelejtette a jelszavát? feliratra, majd az Elfelejtett jelszó oldalon adja meg e-mail címét, és kattintson a Küldés gombra. Ezt követően e-mailben megküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásához kapcsolódó további információkat.)
b) Amennyiben nem kapott értesítést a megadott e-mail címre, az azt jelenti, hogy még nem regisztrált az Ügyfélportálra korábban:
- Ellenőrizze, hogy a szerződésben szereplő e-mail címet hibátlanul írta-e be.
- Amennyiben a megadott e-mail cím megegyezik a szerződésében szereplő e-mail címmel, abban az esetben az Ügyfélportál használatához szükséges nyilatkozatokat nem fogadta még el. Nyilatkozatát itt tudja megtenni: Nyilatkozattételi oldal
- Nem ez az e-mail cím szerepel a nyilvántartásunkban, ezért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fog tudni regisztrálni.
Kérdése vagy jogi problémája van?
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.
Kérdésem vanMeglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 2 napon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.